Szybki kontakt

506 777 669

Wsparcie

Wsparcie

Jakie wsparcie oferujemy?

Usługi naprawcze oraz dostępność części zamiennych zapewniające długie i niezawodne działanie systemu.

Doradztwo Techniczne Przy Wyborze Produktu

Konsultacje w zakresie doboru odpowiedniego systemu odkurzania centralnego do wielkości i specyfiki domu oraz akcesoriów i dodatków.

Wsparcie Posprzedażowe Online i Telefoniczne

Infolinia serwisowa dla szybkiego rozwiązywania problemów i odpowiedzi na pytania. Baza wiedzy online, instrukcjami i poradnikami.

Wsparcie Samodzielnej Instalacji lub Pomocy Instalatora

Instrukcje krok po kroku dotyczące samodzielnej instalacji lub pomoc certyfikowanego instalatora.

Pakiet korzyści dla kupujących

Zyskaj jeszcze więcej z naszymi Odkurzaczami Centralnymi!

Wybierając nasz odkurzacz centralny, stawiasz nie tylko na jakość, ale i na bezpieczeństwo Twojego zakupu. Dla naszych klientów przygotowaliśmy wyjątkową ofertę: 5 lat gwarancji na produkt oraz gwarancję satysfakcji aż do 100 dni. Oznacza to, że możesz być pewien niezawodności i wydajności naszego odkurzacza przez długi czas. Dodatkowo, dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 100 dni, jeśli nie spełni on Twoich oczekiwań. To nasze zobowiązanie do zapewnienia Ci pełnej satysfakcji. Wybierz nasz odkurzacz centralny i ciesz się czystością bez kompromisów!

Gwarancja Satysfakcji aż do 100 dni

5 lat gwarancji na odkurzacze centralne

Możliwość przedłużenia gwarancji nawet do 10 lat

Konserwacja i serwis

Proces składania reklamacji

Proces Reklamacji – Szybko i Prosto: Zanim złożysz zgłoszenie, sprawdź naszą sekcję FAQ i instrukcję obsługi, aby szybko znaleźć rozwiązanie. Jeśli te kroki nie pomogą, skorzystaj z naszego formularza serwisowego do złożenia reklamacji. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
01

Zapoznaj się z sekcją FAQ

Pierwszym krokiem jest dokładne przestudiowanie często zadawanych pytań (FAQ) dostępnych poniżej. Sekcja ta zawiera odpowiedzi na powszechne wątpliwości i problemy, które mogą wystąpić przy korzystaniu z produktu. Szukaj informacji dotyczących typowych usterek i sposobów ich rozwiązania.

02

Zapoznaj się z materiałami firmowymi

Jeśli sekcja FAQ nie dostarczyła rozwiązania, należy następnie przejrzeć materiały firmowe, w tym instrukcję obsługi urządzenia. Dokumentacja ta często zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące eksploatacji produktu oraz wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów technicznych.

03

Złóż zgłoszenie serwisowe

Gdy poprzednie kroki nie rozwiążą problemu, czas na złożenie zgłoszenia serwisowego. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny, dostępny poniżej lub w punkcie zakupu. Po złożeniu zgłoszenia, nasz serwis skontaktuje się w celu ustalenia dalszych kroków.

Konserwacja i serwis

Jak przygotować urządzenie do zwrotu

Przygotuj Urządzenie do Zwrotu Bez Problemu: Zapoznaj się z naszą instrukcją krok po kroku, aby upewnić się, że Twoje urządzenie jest właściwie przygotowane do zwrotu. Prosty i przejrzysty przewodnik pomoże Ci szybko i bezbłędnie dopełnić wszystkich formalności. Zadbaj o każdy szczegół – z nami to łatwiejsze niż myślisz!”

Jak wygląda proces składania reklamacji?

1. Użyj formularza reklamacyjnego dostępnego poniżej. Wypełnij go podając swoje dane kontaktowe oraz informacje dotyczące reklamowanego produktu, takie jak numer seryjny i opis problemu.

2. Przygotuj oryginał karty gwarancyjnej i/lub dowodu zakupu, a następnie umieść je w przesyłce.

3. Po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z dalszymi instrukcjami. Firma Sach skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia oraz ustalenia dalszego postępowania.

4. Odpowiednio zabezpiecz reklamowany produkt na czas transportu. Należy pamiętać, aby odkurzacz centralny wysyłać BEZ KUBŁA na zanieczyszczenia.

5. Po ustaleniu szczegółów z serwisantem Sach, kurier firmy lub zewnętrzny dostawca odbierze reklamowany produkt z podanego przez Ciebie adresu.

6. Produkt zostanie dokładnie zbadany przez serwis, a czas naprawy zależy od dostępności części i skomplikowania problemu. Jeśli konieczna będzie naprawa, firma Sach poinformuje Cię o dalszych krokach oraz o ewentualnych kosztach.

7. Czas serwisu nie powinien przekraczać 14 dni. W przypadku opóźnień, firma skontaktuje się z Tobą, aby dostarczyć aktualne informacje.

8. Koszty serwisowe, opakowania, transportu i innych usług mogą być naliczane zgodnie z cennikiem firmy Sach.

– Koszt 1 godz. serwisowej: 149,99 zł
– Koszt dojazdu na życzenie klienta: 70zł opłat stałej+ 2,10zł za kilometr drogi liczony w obie strony
– Koszt zlecenia odbioru z wybranego adresu: 7,99 zł
– Koszt transportu: 21,99 zł
– Koszt transportu za pobraniem: 29,99 zł
– Koszt opakowania: 24,99 zł

* Wszystkie ceny podane to kwoty brutto.

9. W przypadku napraw wymagających wymiany elementów odkurzacza, serwis będzie się kontaktował w celu poinformowania o kosztach i decyzji naprawy przez właściciela odkurzacza.

10. Po naprawie, produkt zostanie odesłany do Ciebie. Przy odbiorze paczki dokładnie sprawdź stan produktu i w razie uszkodzeń transportowych, sporządź protokół i zgłoś reklamację.

11. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z firmą Sach pod adresem e-mail: biuro@vac3.pl lub numerem telefonu 793 138 382.

Konserwacja i serwis

Formularz serwisowy

Wypełnij nasz łatwy w obsłudze formularz serwisowy, aby szybko zgłosić wszelkie problemy z urządzeniem. Zapewniamy profesjonalną pomoc i sprawne rozwiązanie Twoich zmartwień. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!”

FAQ

Najczęściej zabawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z naszym działem Najczęściej Zadawanych Pytań (FAQ), gdzie znajdziesz odpowiedzi na powszechne wątpliwości dotyczące odkurzaczy centralnych. Zebraliśmy tu wiedzę z lat doświadczeń oraz sugestii naszych klientów, aby pomóc Ci w dokonaniu najlepszego wyboru. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami. Nasz zespół ekspertów jest do Twojej dyspozycji i chętnie rozwieje wszelkie niejasności oraz doradzi w wyborze idealnego systemu odkurzania dla Twojego domu.

Gwarancja może się różnić w zależności od producenta, ale zwykle wynosi od 2 do 5 lat. Nasze produkty objęte są 5 letnią gwarancją z możliwością przedłużenia nawet do 10 lat.

Zasięg ssania może sięgać nawet kilkudziesięciu metrów od jednostki centralnej, zapewniając pokrycie całego domu.

Pliki do pobrania

Pobierz Nasze Materiały

Odkryj pełen potencjał odkurzaczy centralnych dzięki naszym darmowym materiałom do pobrania! Znajdziesz tu bogatą kolekcję przewodników użytkownika, broszur informacyjnych, arkuszy danych technicznych oraz aktualnych katalogów produktów. Wszystko, co potrzebujesz, aby dokładnie zapoznać się z funkcjonalnością i zaletami systemów, które oferujemy. Kliknij poniżej, aby pobrać i zacznij odkrywać nowy wymiar czystości. Jeśli masz dodatkowe pytania po zapoznaniu się z materiałami, nasz zespół wsparcia jest gotowy na Twoje zapytania.